KUNDTJÄNSTVi sköter all kommunikation online, se vanliga ärenden: Schema Boka invändigt Avisering och fakturering Grannrabatten Kundtjänst Ärende Välj Fakturafråga Beröm Klagomål Schema Ändra/tillägg i abonnemanget Avsluta abonnemang Övrigt Namn Kundnummer E-postadress VIKTIGT: Genom att fylla i formuläret gör vi detta till högsta prioritet och åker ut och åtgärdar arbetet oftast nästa dag. Vi åtgärdar inte klagomål som kommer in mer än 5 dagar efter utfört arbete. I allt för många fall när vi kommer ut sitter smutsen på insidan. Attest Jag försäkrar er om att detta inte gäller insidan Klagomål Missade fönster Flammigt/streck Smutsigt i kanterna Dåligt torkade fönsterbleck Prickar/märken kvar på glaset Skada Ta gärna några bilder Släpp en fil här eller klicka för att ladda upp. Välj fil Maximal filstorlek: 268.44 MB Meddelande OK att publicera i marknadsföringsyfte Anledning, vi vill gärna veta vad vi kan bli bättre på Beskriv detaljerat vad som behöver åtgärdas Vad för tillägg eller ändringar vill du göra? Skicka